1/2-2010

Hej alla solstrålar där ute! :)

Min dag har varit syftat bra , började dagen med en liten sovmorgon, mamsen var så snäll och skjutsade mig till skolan. Hann tyvärr inte blogga imorse , men bloggar nu istället, blir toppen. Slutade tio i tre idag , haft allt ifrån : svenska - gympa. Ganska seg dag, men det funkar ändå. Fixade även med mitt val till gymnasiet, skrev ut det i skolan och nu ska mamma skriva på det och lämnas in imorgon, är jätteprirrig till gymnasiet, hoppas på första valet, att jag kommer in på det. När jag äntligen kom hem mot fyra taget, blev det att sätta igång att plugga, blev matte & SO , inte kul. Men nu orkar jag inte mer för idag. Det räcker med att jag satt först en timme på min mammas jobb och räknade matte innan jag åkte hem med pappa. Så, nu blir det att tillbringa kvällen framför datorn.

Hoppas ni har haft en bra dag!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0