Asså >.<

Till middag blev det kebbab.
Inte för att det var det jag hade tänkt att säga men^^.
Hur som helst börjar jag haka upp mig på vad som hände igår så jag förklarar nu.
Igår hade vi en engelska läxa. Det var att vi skulle kunna/öva på när man ska andvända do och does. Innan min lärare delade ut läxförhöret till mig frågade hon mig om jag hade pluggat. Jag svarade ärligt nej.
Trots det gick läxförhöret väldigt bra fick 47/50 altså endast 3 fel. Sen när jag kommer hem roppar mamma på mig från datorn. Hon har tydligen fått hem ett mejl om att jag inte hade gjort läxan!!!! Så fick jag en mild utskällning och lyssna på en massa skit om skolan och blblabla. Jag fattar inte VARFÖR min lärare tyckte att det var så jävla(ursäkta men det finns inget annart ord som passar)  nödvändigt att mejla hem för att jag inte hade pluggat något jag kunde och visade att jag kunde med BRA resultat. Om jag bara hade ljugit och sagt "ja" när hon frågade om jag hade pluggat så skulle jag inte fått ett hem mejl >.<. Så nu tror säkert mamma att jag skiter i läxorna, inte lyssnar på lektionerna och så säger hon att jag sitter för mycket vid datorn! Och just påminde hon mig om det och därför är jag sur >:(.

BTW statistiken ser bra ut fortsätt så! Jag måste också ge beröm till mig och Evelina som göra flera inlägg per dag!(A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0