.


Ibland kommer jag lägga in lite fundegringar, tankar m.m. Detta blir första.
Denna första gång ska ja fundera lite om mobbning/trakasserier/elaka kommentarer.

Måste det verkligen vara så att folk mobbar för att de mår dåligt är avundsjuka? Jag läste en blogg kommer inte riktigt ihåg vad den hette men där stod det "Alla som känner mig älskar mig och de som inte känner mig är bara avundsjuka" liksom...? Bra att personen har självförtroende men måste det vara så? Är det ända alternativet till att man mobbar att man mår dåligt eller inte har så bra? Kan det inte vara så att någon mår jätte bra, har det bra och allt mobbar/är elak bara för nöjets skull eller någon annan andledning som inte leder till att man inte har det bra? Frågan är: VARFÖR skulle en mobbare mobba om den hade det bra till 100 %?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0