Förlåt.

Godmorgon!♥

Hoppas ni har sovit gott, för det har jag.

Jag kan inte ärligt säga att jag mår bättre idag, men det är ifall inte som igår, förlåt för jag inte bloggade, men orkade verkligen inte & jag mådde så risigt. Uff .. men nu ska jag försöka vara glad och underhålla er lite.

Jag gick upp för cirka en halvtimme sedan, har precis ätit frukost och håller på sminker mig nu. Får nämligen skjuts idag utav min älskade mor, så snällt. Fick jag sova i 35 min extra, hihi. skööönt, säger jag bara. Idag blir det en lång dag, slutar nämligen tio i fyra, så jag kommer kanske inte hem förän klockan blivit fem, eller vi får se helt enkelt, ska väl hoppas på att jag orkar blogga när jag kommit hem. Hoppas..

Ni får ha en jättefin dag ute i snö ovädret, FYY.. aja, ha det så bra, så hörs vi när vi hörs,
// Evelina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0