Hopplöst...

Idag var allt sådär, som vanligt :/.
Det dåliga med dagen:
Att jag ogillar tjejerna i min klass. Det är bara 3 andra tjejer i klassen. Med mig 4. De är illojala och falska på ett (eller många) sätt. De tänker helt enkelt inte på någon annan än sig själva, de bryr sig inte om de sårar, dissar, kommenterar elakt, pratar skit m.m de fattar liksom inte vad ordet lojal betyder, vilket jag gör. Jag försöker alltid få folk att må bra, rätta till mina misstag, försöker alltid. Men ingen annan verkar göra samma sak när det gäller mig och tillslut är det bara jag som mår dåligt av att ge och inte få tillbaka. Jag blir som en näsduk, till för att snyta sig i och sen slängas bort så himmla hopplöst. Idag frågade en tjej vart vi köpte våra kläder jag svarade "H&M, gina tricot och ibland Kappahl" Då börja en annan tjej fnissa "kappahl" som att det var värsta luffar affären eller något -.-.
Det bra med dagen:
Inget.

Pinsamt med dagen:
Idag på matten satt jag och tänkte på killen jag gillar så helt plötsligt roppar jag på läraren för jag vill ha hjälp och råkar sig namnet på killen jag gilla istället x) Sån tur var hörde ingen verkade det som!
Det bra med morgondagen:
Ska vara med min gammla vän Frida :D

Det dåliga med morgondagen:
Måste gå till skolan.
Och har franska läxa till på Fredag kan inte plugga imorgon eftersom att jag ska var med Frida så måste plugga nu :(.

Sammanfattning av dagen:
Skitdag.

Orkar/hinner inte blogga mer måste plugga franska.
Haft en bra dag? Slår vad om att den var bättre än min i alla fall :P.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0