Idag...

Hej!
Idag har jag varit i skolan, dagen har gått ganska fort. Efter första lektionen hade vi en rast på 45 minuter. Då gick jag och en kompis till SevenEleven. Hon köpte fika men stackars jag blev utan - dels för att jag hade glömt bankkortet hemma(fast jag hade ju kunnat låna pengar) och dels för att jag sparar till ett par converse för 699 :-. Pappa kan nog betala en del men det är mycket roligare att kämpa, och spara för sig själv tycker jag så därför får jag säga hej då till småköp på rasten men snart får jag säga hallå till ett par urläckra converse! :D. Inte så mycket har hänt idag måste hämta mitt ID-kort som har kommit med orkar inte :O. Och vi fick en ny NO lärare...anars inget. Juste ja mitt sura inlägg igår kanske jag bör förklara^^. Jag orkar inte skriva varför jag var sur igår igen men jag skrev en jättelång text  om hur sur jag var och varför och från mobilen. Och så råka jag radera det -.-. Blev typ dubbelt så sur då haha :P.
Ha det bra bloggar förmodligen senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0