Kaos dag

Tja bloggen! :)

ÅHH, det är FREDAG!! Jag är faktiskt glad idag , nu ja. Var inte det imorse, men haha. Idag har det varit en riktigt kaos-dag. Började med att när moster skulle skjutsa mig till skolan, min första lektion var nämligen inställd och mamma hade erbjudit sig att skjutsa mig till skolan, men det blev lite stressig så moster fick göra det. Och när vi precis nästan är framme kommer en dum tant i bil och gör så vi FASTNAR med bilen. Vi fastnade verkligen, kom inte loss och klockan bara tickade. Tanten bad mig komma ut och trycka på och hon skällde ut oss fast det var hennes fel alltihoppa, men vi kom inte loss och jag såg nu hade vi redan hade börjat så jag säger att jag måste springa och det var okej för dem ropade på hjälp. Jag springer till skolan och smsar en i min klass och ber henne säga till matteläraren att jag är påväg att det bara hänt en sak. Sen i alla fall, fick vi sluta 11:30 för gympan var iställd. JIIIIPIII. Efter skolan bad min syster mig att hänga med henne på stan hon skulle fixa lite grejer, så japp. Vi hade det mysigt och nu har jag bokat in en tid imorgon till syn undersökning, jag ser lite dåligt på mitt högra öga har jag märkt och det börjar faktiskt bli jobbigt ):

Nu är jag ÄNTLIGEN hemma efter en stressig dag och inte nog med det, på vägen hem hämtade vi upp systers hund , vi ska vara hundvakt, dem ska ha fest och sen handlade vi & en massa.
haha, nu blev det mycket här. HOPPAS NI FATTAR NÅGOT ?

Nu ska jag mysa & sen se på let´s dance.
Vi hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0