Nagellack? ;o

Ett stort skönhetsproblem för mig är mina naglar. Jag älskar att fixa de från fula till fina och gömma de bakom lite färglatt lack. Men problemet är att efter cirka 12 timmar efter jag har målat de kommer det typ luft in mellan lacket och naglarna och det lossnar. Jag är säker på att jag inte är ensam om problemet. Det finns genomskinligt lack man kan måla över som gör att det inte lossnar med det lossnar ändå ;O. Jag andvänder nagellacket från Viva la Diva är det märket det är fel på eller gör jag något skumt? Skulle vara tacksam om någon kunde svara :).
 


Kommentarer
Postat av: Vendela@Kolpis

Prova att måla extra tjockt läger, annars kanske du ska testa ett annat märke ?

hoppas det löser sig kraaaaam ..

2010-02-02 @ 16:14:07
Postat av: Louise

Jag älskar nagellack!

Mitt tips är att du använder dig av både bas- & toplack. Se även till att inte måla för tjockt, vilket kan vara orsaken till att lacket lossnar. :)



Puss!

2010-02-04 @ 17:48:27
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0