Evelina & Maggan

Hej vi är de två tjejerna som äger denna blogg och vi tänkte berätta lite om oss själva:).




Maggan
Jag är en rolig tjej som är 13 år(14 i vinter).
Jag är väldigt inne i att sporta har spelat fotboll och friidrottar nu.
Jag är inte 100 % svensk och mitt riktiga namn är inte Maggan. Det är bara ett smeknamn eftersom att mitt riktiga namn är svårt att uttala om man bara läser det. Jag älskar att hjälpa och påverka samhället jag har varit elevrådrepresentant och är nu kamratstödjare. Om ni vill nå mig är det bara att komentera och för er som är medlemmar på goSupermodel så kan ni bara mejla till modellen CuitePaj.
Hoppas ni gillar vår blogg och glöm inte att kommentera snällt!:)


Evelina
Jag är en flicka på femton vårar som är döpt till namnet Evelina.Förutom att gå i skolan om dagarna tycker jag väldigt mycket om att spendera min tid här inne på gSm, dansa, shoppa, musik m.m.  Jag bor i en villa tillsammans med min familj som består av min mamma, pappa & mina två systrar.
Mina favoritämnen i skolan är Svenska & Matematik.  
 Jag älskar att läsa böcker & min favoritförfattare är nog Katarina Von Bredow.
Jag är väldigt omtänksam & hjälpsam av mig & håller alltid en öppen hand för er alla.


Kommentarer
Postat av: Ällä/Sanny soo-gsm

Vad trevligt(:

Fin blogg :^)

2010-02-01 @ 16:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0